2010. december 28., kedd

This day is.... (Tuesday) 


Hátt .. Végre kényelmesen aludtam .... Nem kellett 8-kor felkelnem .. Igaz csak 2óráwal aludtam tovább.. Közbe Öreganyám kétszer beszól és halottam párszor h ezt mondja: a Diana fönt van - (bejön - alszok), Vagy azt mondta: ááá, ő már pötyögteti a gépet .. ááá, ilyenkor én .. vérnyomásom 1000en volt xD .. Meg ilyenkor se hagy dögőni .. felkeltem, elmentem a gyógyszertárba. Elvittem a testvéremnek a falu másik végére a gyógyszereket. 11:30tól 13:15ig ott woltam- játszottam az 5 hónapos Korináwal .. Kicsit nagyon el van kényesztetve... Utánna elkelett mennem a nénjémhez mert vmit h kapok Karácsonyra .. Elmentem odaadta: egy csokit és 5€-t .. (most ezért kellett elmennem?) Közbe játszottunk Konikáwal és jött ez Uncsitesóm:Barbiii .. 16:56-ra értem haza .. Ettem, gépeztem .. most írom ezt közbe hallgatom a VV-t ..... (Majd még írok hozzá)(Remélem már csak gépezek és TV-zek és gooo ágyikóm) :) 
Utóirat: Úgyérzem, hogy a tegnapi nap a 27.e az évfordulónk lesz :* .. Most csak ennyit mondok ♥ .. Majd a későbbiekbe beszámolok arról a "titokzatos emberről"!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése