2010. december 29., szerda

Wednesday 
Hát .... Rövid leszek, mert ez a mai nap, UNALMAS volt .... Hogy Elűzzem azt a nagy unalmat, elsejére gondoltam ... NAGY BULEEEE lesz ... Csak Csajok ... (na mind1 térjünk a mai napra). Egész éjjel fönt woltam, nem birtam aludnii, (de délután bepótoltam.) De aztán 9:26-kor kimáztam az ágyból, mert rájöttem, hogy aludni nem fogok ... Azután: EGÉSZ NAP CSAK TV-zés és a GÉP előtt ülés ... Háromnegyed órája keltem fel, vacsisztam:Hurkát xP... Most ezt írom, és naon lassan megy, mert Közbe megy a VV. (jah tegnap néztem a kötelezőt, csak filmbe... Elaludtam rajta, de am jó, majd muszaj elolvasnom) .. Nah, Jóéj aki majd fog tudni aludni ... :* Bye-Bye 

1 megjegyzés:

  1. Hát jah, ez a nap UNALMAS wolt ... a szünetemet nem akarom eltölteni ien unalmas napokkal ..

    VálaszTörlés