2011. január 1., szombat

2010 Utolsó Napja! (Friday) 
Reggel sajnos még úgy keltem h naon unatkozni fogok ma .. egyedül lenni anyámékkal itthon .. ááá .. Egyxer csak jön az Uncsitesóm: még is ma lesz a buleeeee .!.!.! Nagyonb megörültem, rohantam fel üzibe venni sósakot .. Elkészülődtem, 3felé felmentem. Sajna csak 3man buliztunk :( .. Buliztunk, ettünk, ittunk ... Lementünk  megkérdezni a Moni szüleit h ő is ott-e aludhat az uncsitesómnál .. Igent mondtak .. .Mentünk vissza a "buliba" Közbe láttuk a "Jónás Ferit" aki be volt rúgva ... 4x is elindultunk, de nem mertünk végig menni az utcán ... nem wolt sehol se villany .. 11kor lefeküdtünk aludni, de nem naon tudtunk 11:45kor felkeltünk .. (fura woolt egyik pillanatba fexünk sötét és csönd a másikba: sikoltozunk ugrálunk .... Számoltuk vissza a másodperceinket .. Koccintottuk, tettünk Újévi fogadalmat ..  Hallottuk közbe h a szomszédok Tűzijátékot lőnek fel .. gyorsan futottunk ki pizsibe .. utánnamár csak zokniba szaladkáltunk ha egy akár petádát is meghallottunk :) .. kb. már aludhattunk 1:30 felé .. Nah .. BÚÉK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése