2010. december 30., csütörtök

Thursday 
Only two days from this year!!!! Húú, tegnap este néztem a Kék lagúnát- naon tetszett... Főleg amikor megjött a Nőcskének a baja oszt nemtudták h miaz, meg az amikor *****tek oszt terhes lett-de nagyhas sehol .... 
Ma reggel nembirtam kikelni .. Hívogatoott vissza az ágy .. Reggel én húztam a rövidebbet, vagyis nekem kellett elmennem Üzibe. de kétszer ish .. ááá ... + Főleg öreganyám megőrítt... elakarok költözni otthonról ... !!!... Délkörül irogattam a Mináwal és kitaláltuk h meünk szánkózni .. 1kor mentem érte ..   Mentünk el az egyik oszt. társáért is .. h döbben legyünk...Am kb. kevesebbet csúztunk de be nem állt a szánk xD .. Ja meg az a lány az apjáwal xD .. Tardoskeddiek de má vettek itt Szőgyénbe házat, Mináék: Új osztálytárs?? Kitudja h hanyadikos .. xP .. Naon - de Naon coool volt....  oszt délután hazajöttem és azóta itt ragadtam a gépnél :) .. Jóéjt .. :* .. vagyis még csak fél hét ... Lassan VV!!! Nah mindegy, Cyasztok :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése