2011. január 2., vasárnap

2011 második napja ... (Sunday)

Sziasztok Látogatók ! :)
Észrevettem amit szoktak mondani: Ha szerelmes az ember akk mindig jókedvű!!! ♥ ♥
A mai nap jó indult .. 11:14ig aludtam, azután tvéztem,de nemérdekelt ami benne volt . 
Azután kimentem reggelizni ami már ebéd lehetett, oszt észrevettem h itthon vannak a testvéremék.. Megdajkáltam a Korinát 
Ő itt 5 hónapos Korina :) 
 Azután írkáltam 'Zsófiwal' és 'BoGigiwel' .. 12:30felé újra éhes lettem és én csak akk ebédeltem .. Délután néztem a falu tv-t .. Miwel mi nemláttuk a tüzijátékot, mert a falu végén woltunk + még köd wolt, megnéztem a tv-be .. aztán .. dajkáltam ... Oszt mostanáig kártyáztunk: én, apu, mama, anyu ... hetesbe apu wolt jobb, a 'gyuriba' mindenki és a fáraóba ÉN. ... Má a vacsorán töröm az agyam, de nincs kedvem szedni, kikészíteni a kajákat, és egyedül enni :)  Néztem a VV-t .. Szerencse h Olivér ment vissza.. Az a Gina mit találgat??? .. Nahh mindegy .. Aludni nemtudtam .. de most a többi naphoz képest hamar elaludtam .. 00:46kor .. Nah Jóéjt Minden Látogatómnak :* !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése