2011. január 3., hétfő

Monday .. Rakodás Napja 


Azért írom a címbe h rakodás napja, mert sajnos megtudtam, h az öreganyám itt marad az egész télre .. Anyunak is megmondtam h vmit lépni kell... Anyu is azt mondta: h saját anyámat nem fogom csak úgy elküldeni, de a lányomnak azt akarom h jó legyen... Reggel felkeldtem 10 óra felé ... Elküldtek mingyá amikor felkeltem üzletbe jar-ért .. Elöször elmentem a Nagydiszkontba . .nemwolt .. Utánna elmentem a Kisdiszkontba - ott se wolt .. Ien ***** falut !!!  Hazamentem anyu is idegeskedett ... Aztán nekiálltunk az átrendezkedéshez .. Az wolt a jó: Úgy ugráltak ahogyan én mondtam .. Naon jó lett a szobánk .. csak az a baj h ami wolt nekem külön szoba az lett az öreganyámé -.- .. És hogy újból a testvéremmel kell lenii 1szobába -.-  ... Csak előbb végeztünk .. Vacsiztam: Bundás kenyeret Tejjjáwal .. Most nézem ez írás közbe a ValóVilágot :) Naon jó az "Igazság-Bátorság"  .. A Gigi és a Jerzy közt csak úgy forr a levegő  :D:D:D:D ♥ 
Nah, mindegy ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése