2011. január 5., szerda

CÍM: Unalmas, Hosszú két nap betegen ..  (rövidek lesznek)

Tuesday: 
              Hát naon rosszul aludtam, mer új ágy, új hely. Reggelre naon fájt mindenem...De minnél többet wok                                                                                                                                                                                                                 bent annál jobban tetszik .. Anyu átakarja festeni a szobát .. úgy hogy én felemet Narancssárgára Tesóm felét:                  kékre .. Azért ilyenekre mert csak ilyen szinű falfestékek vannak itthon .. Egész d.u. kátyáztunk max 5en .... jówolt ... 3 faraó körből egyet én nyertem.... Tesómék itt vannak egész héten nálunk .... naon eleven a korina ... Éjjel már jobban aludtam ... 

Wednesday: 
                   Délelőtt modja anyu: elmeünk párkányba papírokat intézni meg kicsinek kiíratni gyógyszereket mert beteg, ÉN: meek veletek, ANYU: de mi nem meünk üzletekbe, ÉN: nembaj (közbe magamba: úgyis mennyünk vhova üzletbe- de az is csak ruha üzlet legyen) ..... má ott vunk párkányba, ÉN: annyyyuuuuu, menjünk vhova ruhaüzletbe!!!ANYU: nem ... és ez ment 5-10 percenként .... és végén nem mentünk :( :(  ... d.u. jöttünk haza, aludtam és azóta csak unatkozok .. Nah JÓÉJT :* 
                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése