2011. január 10., hétfő

Első nap ebben az évben a suliba!! -.- 


Hát igen .. újból fél hétkor keltem  -.- .. Reggel sulimenet közbe összefutottam 'Zsófiwal' és 'Anikówal' ... Jówolt újból 3 hét után látni őket♥ .. Beszélgettünk- de marha sokat .. 'Anikó' egész végig ezt mondta: "De most Gina, csak azt mond h igen, vagy nem ... mást nem kérek tőled" ... És Hittanon imádkozás közbe mondtam neki igent - (:DJaj ez oan mintha megkérdte volna a kezem :P ) .. unalmas Órák követték egymást ... -.-' .. Hazaértem fél három előtt pár percel .. és az 'Anikó' azt mondta nekem h menjek hozzá fél háromkor .. Magamba: Hát az 'Anikó' 100% h nincs otthon .. vártam 15 percet, és aztán mentem el hozzá .. csináltunk lecit, dumáltunk és fb-osztunk .. Hazajöttem: megcsináltam a Törit, matekon töröm a fejem ... És már régtől itt ülök a gépnél :P .. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése