2011. január 14., péntek

 !Hellotok, Sziasztok!
I am so happy, because is HOLIDAY!
Olyan fura, h újból minden nap tanulni -.- .. már most kezdem unni ... magamba minden nap a suliba: amikor még szünet volt ienkor: gépeztem, aludtam, fb-oztam, gépeztem :P .. az unalom új fogalma......FB kezdőlap nyomogatása 5másodpercenként x')  .. hát kb. ezt így szok lenni :P .. 
 Hát igen jó lenne ha csak így el lehetne felejteni a sulit ...  Hát utoljára Hétfőn írtam vagyis kezdjünk napról napra mindent! 


kedd: első óra matek hát unalmas -.- .. Második: Torna: Erobicosztunk ... 3.: Angol - háttt .. Töri: mentünk a mimióba ... magyar: szokásos unalmas óra... Szlovák: át a 9. osztba .. utánna természet: Unalmas óra + 2es ... Ellógtunk Zene szakkörről és naon sok mindent kellett tanulni másnapra -.- ...  Am miből van a szalámi? Remélem nem abból amit a fiúk mondtak :P






Hu már nem is emléxem .. Az órák unalmasak voltak .. "Unalmas órák követték egymást ".  Nagyvolt Pincsi: Sör Gút  xD .. Mi visszafelé fejlődünk Magyarból és Németből xD
 Matek volt az első óra ... elkellett hozni a matek könyvet és csak nekem volt ott de én is azt mondtam h elfelejtettem. Tornára a rajztanárunk jött be -.-  .. Szlovák külön órára mentem d.u. 'Anikówal' .. Megcsináltuk a szlovák házit .. hazajöttem, elaludtam, felkeltem, mentünk a néjémékhő: készülődtek, mert "őtek" vagyis malacról van szó .. már kint fáztam az "öregházba" és bementem: Néztem a Marichuyt naon jó wolt .. közbe ettem a cukrokot meg minden finomságot .. oszt mentünk haza .. néztem a VV-t  ... hát az Éva azért jobb mert ő viicesebb, Amikor csinálták a kis filmet az Éviék bolondoztak meg minden ... A szandika jól mondta: Ha bakki énis kiállok a focipálya közepére és elszavalom a petőfit: ezt Ildinek mondta ..  
Ma reggeltől csak ez volt: végre PÉNTEK! 1. óra: Kiosztotta magyar fogalmazás: 1,2,2 .. Nekem az naon jó! Második óra: Fizika: három jegyem van: 1,1,1 vagyis bizibe:1 .. .az a jó! 3.: Angol: olvastunk-írtunk-olvastunk-írtunk.. 4.: matek .. aludtunk Anikówal .. 5.: Szlovák: Diktátot írtunk feleltünk 6.: Biosz: 4est becsíptem .. hazajöttem: fél órát szundisztam és végre holnap nem 6:30kor kell kelni .. holnap Anikówal fodrászhó hosszúhajból rövidke haj ...utolsó nap hosszú hajjal!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése