2011. január 17., hétfő

Hétvége


Szombat:
Reggel 8 kor keltem a csengőre .. A nénjém jött .. Anyuék elmentek a korináért, elvoltam vele - (Már 4 foga kint van és ebbe a hónapba féléves :)) Jennyvel megbeszéltük, h meünk fodrászhoz reggel, és h 9re itt lesz nálam ... Már 9:15 volt mikor felhívtam:Én: No micsinálsz má? Ő: Alszok Én: akk siessé má csajje!!! Oszt elmentünk oszt mondták h má nemfogadnak be mert sokan vannak, meg h így is sok dátum van ,mára .. ááá **** .. És azután csak itthon unalomba ment el a nap .. fél 6 felé elmentünk a nénjémhez Korináwal .. Koni Naon aranyos volt h megölelte, mondta h majd ő vigyáz rá, és nem volt féltékeny mint pár hónappal azelőtt .... hazajöttünk 8 felé néztem a VV-t hála istennek Éva ment vissza .. éjjel néztem a TV-t oszt mentem aludni ... 


Vasárnap: Reggel felkeltem 9 felé de csak 10 után pár percel mentem ki mert az anyu azt mondta h aki hamarább felkel az megy el üzletbe, ezért vártam 10 óráig - de oszt az anyu 7kor ment el üzletbe .. Kijöttem konyhába, ettem és fontolgattam h idülök a géphöz, mert úgyse ül itt senki .. reggelizésem közbe kijön a tesóm reggeli meg minden nélkül beveretett a géphő - akk naon ideges lettem ráá :@ .Írkáltam a Csajokkal (Zs., G., J.). Oszt D.U. kipakoltam h miből van leci, de nemtanultam semmit ... Elmentünk mais a Katinénjéhő oszt ott voltunk 8ig .. hazajöttünk, megírtam anyummal a Szlovák HF-t aztán 
megfürödtem minden, Eszembe jutott 22:30 felé h nincs meg a Polgári lecim oszt megcsináltam oszt mentem aludni: levettem a szemüvegemet, de amikor másnap reggel keltem fel akk má rajtam volt (hogy lehet ez?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése