2011. január 17., hétfő

Hétfő


reggel szokásos módon fél hétkor keltem és bosszankottam h megint hétfő :@ ... Elmentem Jennyvel suliba, de tiszta hányingerünk volt tőle .. .1.: Hittan: Margitka adott 1 lapot írtunk rá 12 kérdést abból 1et tudtam magamtól és a többit megsúgták xP ... 2.: Unalmas magyar óra - Szítuntam az életemet .. 3.: Angol: írtunk szavakból 10 kérdésből 5öt írtam és abból 3 jó ... ez szígyen .. 4.: Polgári, helyettesítve volt vagyis dumaóra volt xD ... 5.: Szlovák: kaptam Tollbamondásból 1est 2 hiba ... 6.: Zene: csoportos felelésből 1es :) .. 7.: Német, hát ez cool volt xD: Dominik mondta a többieknek: Mí az ötös jó jegy, bezzeg amikor őneki is annyi lett akk mi mondtuk neki: Mí az ötös jójegy .. Meg h nekem csak a "DÉR" a hibám xD .. szakadásvolt xD .. Stégmi: Miwan nemlássa ott van h b és átjavítsa nagy B-re én meg: a főneveket naggyal kell írni .. Nekem kettes, de oan semmi hibák xD .. Hazajöttem ettem oszt jöttem a gépelé....azóta itt ülök ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése