2011. január 21., péntek

PÉNTEK 
Végre Péntek .. Most itt írom a blogom a sulibaa ... Most Fognak csengetni .. majd otthon befejezem .. Bye :)) 
Este van írom tovább a Pénteki napom! 1.: Fogalmazás: pár emberkének becsúszott a beírás mert nem wolt itt nekik a könyvük (Sicu bekeményít xD) 2.: Fizika: Alá kellett iratni mindenkinek a kiskönyvet, ez se volt mindenkinek meg - nekem szerencsére megvolt(Apuwal fél hétkor reggel irattam alá) 3.: Angol -.- 4.: ?Matek vagyis lementünk a számításba és ott kezdtem el írni az első 4 mondatot... 5.: Szlovák: kiosztotta amit tegnap írtunk és 3as lett és a bizibe2 esem lesz! 6.: Biosz lett volna de nem volt itt a Biotanár és sajna az angolos jött be :(( ... Már alig vártam h kicsöngessenek! és annak is eljött az ideje :D Hazajöttem ettem, kicsiwel játszogattam, elmentem üzibe, elsétáltunk a kicsiwel a Nénjémhez, hazajöttünk, ideültem és még ittwok a gépnél :P Néztem a Barátok Köztöt és elaludtam rajta a nappaliba, anyu felkeltett, hogy menjek be aludni - megyek nagyba félkómásan kócosan a szobába, akarok benyitnyi oszt ott voltak a tesóm 2 barátja .. Hát naon-naon szígyen lett volna ha én bemegyek ők meg ott playstationoznak... Visszamentem nappaliba mondom anyuéknak: Ti tudtátok h itt van a Dávid két haverja?? Anyuék: NEM! és csak fél 11kor mentek el oszt mentek ki a faluba .. De akk má kiment a szememből a fáradság és csak éjfélkor tudtam elaludni ... 
(2011.1.21.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése