2011. január 22., szombat

Wednesday 


Észrevettem mostanába magamtól felkelek de mindig pontosan 10 percel hamarább .... UNALMASAN szokásos módon félkómásan készülődök, Jennyvel meek suliba mind sok-sok-sok éve, bemeünk suliba vagy csak a suli küszöbjén is hányingerünk van, átvesszük a cipősbe a cipőnket, néha kell várni, h kinyissák a sulit, felmeünk az osztályba és mindig mi vaunk az 1. ---> Ezt utálom mindem nap reggel - és ez mindíííg minden nap unalmas -.- ..Szokásos órák, szokásos HF-k - de az tuti h minden órán - minden percben hülyéskedtünk, de már ki emléxik arra??? Ezért csinálunk oat az év elejétől (2011) hogy: 2011: 7. osztály "aranyköpései" - Már sok van bele írva xD ... Írtunk magyar Irodalomból a 7 kérdésből 1et tudtam magamtól - többit vagy lestem vagy súgták - hát ez naon szígyen... Hazajöttem, csak apu volt itthon, elmondtam neki minden gondom-bajom.. elmondtam h 3asom lesz angolból bizibe és ki hangsúlyoztam h ne mondja el az anyunak mert ő leveszi a fejem, meg h én amilyik nap összeszedem magam, akk elmondom neki .. Utánna mentem aludni ... Anyu hazajött apu elmondott neki mindent! Anyu meg h nemülhetek a gépnél :@ és mégis ültem 10 percre, mert megcsináltam a Szlovák leckét, de közbe anyu figyelt és nemnézhettem meg a fészbukomat se !! :( 
(2011.1.19.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése