2011. január 26., szerda

Bocs tőletek, h ha nemírtam, mert taulok, délután alszok és nem érek rá .. amikor idejutok a géphez akk nincs kedvem annyi mindent írni ... Már csak a holnapi nap .. Azis az első két óra: Matek és Szlovák ... pff .. Még szüleimmel alá kell iratnom a matek doli füzetemet ... Szlovák tartalmat még meg kell tanulnom: 12 mondatból tudok 6 mondatot ... Holnapi nap: 1. óra:Matek .. unalmasan, de remélem gyorsan elmegy ... 2.: Szlovák: felelek - még megkell tanulnom és mindjárt megyek, ezért vagyok most rövid... 3.: A Tantóbánk odaadja a félévi bizonyítványt ( csak egy 3om lesz :@ - Angolból :() 4.: "csibeavató" - ilyen hülyeséget kitalálni az elsősöknek -.- nagyész .. közbe ki lesz értékelve az osztályok is, h mien tiszták, ki lesz értékelve a papírgyűjtés: ezaz 1. lettünk a felső tagozatból :D ... Rajzverseny lesz kiértékelve, azután jövünk haza ...A Korina Csütörtökön lesz fél éves :D:D.. Másnap vagyis pénteken nem megyünk suliba: "Igazgatói szabad" lesz, mert nem lesz fűtés Svodín cityben! Szombat: szabadnap, Vasárnap: szabadnap, Hétfő: Félévi szünet :), Kedd-Péntekig: nem meek suliba mert mennek a sítúrára és csak 5 en maradunk és megegyeztünk h akk nemmeünk suliba^^ Szombat-Vasárnap: Szabadnap .. Úgyis most itthon leszek sokat akk má biztos h fogok írni ^^ Ha a múlthéti Pénteket(2011.1.21.) keresitek akk: a keddi(2011.1.18.) nap alatt van... Ha a Csütörtöki(2011.1.20.) napot keresitek: Nekeressétek mert nincs ... És ha a hétvégi napokat(2011.1.22.-23.) keresitek azt se keressétek mert nincs :( .. mondom nincs időm mikor írni :( "Sam"mel beszéljük h nyáron ilyen meg ilyen hajumnk lesz .. Remélem lesz is!!! Samnek akinek sötétebb halya van ő majd szőkíteni akarja és nekem akinek Szőke hajam van én sötétíteni akarom .. és már ki is néztem h miet akarok:  Nekem Naon tetszik^^^Ha  
vki ezt nemérti akk magyarázom: Nekem szőke hajam van - és ez is szőke haj és fekete és sötétbarna melír .. De katt rá és kijön nagyobba és ott megnézheted :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése