2011. február 2., szerda

Egy (két) Kva jó nap^^


Reggel egész reggel fb-oztam többiekkel és senki se kiabált h engedjem oda és közben irogattam az emberekkel akik nem mentek suliba ahogy énse!!! Utánna jött a hír h jövőhét szerdáig NINCS SULI!!! Lejöttek az uncsitesómék, amelyikből az egyik fodrásznak tanult ki és azt hiszi h ő profi -.- Közbe én jobb vok kb... Megnyírta tesómot, aztán apámat és énis mondtam h nyírjon le ... Mondtam nekije: -Berni! Tépett hajat akarok!! És ezt elmondtam 5x vagy 6x....De ez oan értetlen mint a seggem .... Fokozatos hajat csinált, megláttam tükörbe azt hittem h kiszaladok a világból, h ott elbőgöm magam, és oan rövid amien 4.be nyírta le az anyám - azóta hosszából nem lett nyírva ... má 3 éve nőtt és hosszú vót :((((( Lejött a Martin megnézni a kicsit mert ő ott volt nálunk és Martinnal és Gabbival elmentünk Martin-Klárikáékhoz kb 3negyed órára...De abból több lett mint 3negyed óra, mert ezek elkeztek innni, de anyunak 1szót se!!!!!és végül fent aludtunk - de jó vót ... éjjel 1:30kor csinált a Gabi a körmeimre Peace jeleket én meg őneki Smiley jeleket, aztán elaludtunk ... 7:30 fele felkeltünk h fázunk oszt visszaaludtunk ... 11kor eljöttünk, mentünk Gabihoz ő meg én...Ettem nálunk borsó levest...Barbivá lejöttünk hozzánk, játszottunk aztán Moni is lejött és játszottunk, öreganyámat frászba vittük és elmentek én meg idejöttem a géphez ... Bye-Bye^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése