2011. január 31., hétfő

De jó holnap nem kell mennem suliba, pedig a anyu pár nappal azelőtt azt mondta h kell ... Esetleg majd pénteken bemeek h tudjam h mi a szitu...Majd talalok magamnak vmi elfoglaltságot mert sajna a tesóm is itthon lesz, mert beteg és az orvos kiírta .. Vagyis a gépen veszekedni fogunk, pedig én már úgy el terveztem, h reggel felkelek, csak az anyuval vagyok itthon, reggelizünk és itt ülök egész fél 4ig a gépnél - hmm de jó is lenne - ha ez nem lenne ott - és ez se.... De helyette: direkt felkelek hamarább h jöhessek a géphő, vagy versenyzünk h ki ül ide .. -.- ... Nagyon várom a nyarat h végre: - Ne keljen a sulira, leckére, könyvekre gondolni - Ne keljen 20 kilo ruhát felvenni, h ne fázzunk - hanem kicsi ruhadarabokat - Nincs hó, nincs eső CSAK MELEG NAPSÜTÉS ^^ Tavaly szervezgettem a medencés bulim .. Vártam h a medencénkben a víz melegebb legyen - de sajnos túl sokat vártam, mert jött az augusztus és rossz idők voltak .. De Idén lesz!! Nem fogom várni h meleg legyen a víz - ha köll akk hideg vízbe fürdünk xD .. BoGigi is tavaly szervezett Sátoros bulit, csak villámlott, esett az eső - de ígyis elmentünk 1 délutánra és sajnos nem ottalvósra .. 2éwe is volt BoGiginél ien sátras és az cool volt : Legjobb éjjel volt ---vagyis nemkellenek oda oan h vacsoracsinálás meg ienek CSAK AZ ÉJJEL, MEG A SÁTOR ÉS A JÓHANGULAT!!! LEGYEN MÁR NYÁR - NYÁR NYÁR GYEREMÁR!!!!! ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése