2011. január 27., csütörtök

Csütörtök (2011.1.27.)


Reggel egyedül mentem suliba ... Néha szeretek egyedül járni, de néha nem ... Ekkor gondolkozok mindenről, beszélek magamba, közbe nézem a népeket és az autókat.... Odaértem suliba, első voltam az osztályba, és 10 percig nemjött senki ... 1.: Matek volt:  Tanítóbácsink 20 percet késett az óráról - így mink: Behúztuk a sötét függönyeinket, leoltottuk a villanyokat és elkezdtünk "aludni" .. JÓWOLT DE OZT BEJÖTT A TANÍTÓBÁCSINK .. ÍRTUNK 2 PÉLDÁT aztán végre vége lett az órának .. Kezdődött a szlovák: Tanítónéni is késett 10 percet: Bálint mesélt az Oszobitnás Lacikáról :D:D Aztán szlovákoztunk és a Tanítónéni 10 perccel hamarább ment el: De jó vagyis csak 25 percet szlovákoztunk^^Aztán volt a csibeavató: majd megnézem falutv-be mert úgyse láttam sok mindent ... És aztán volt a Rajzpályázatkiértékelés: "Sam" különdjas lett!!GRATULAA!!! És jött a papírgyűjtés: 77€ értékű papírt gyűjtöttünk de ez sajna a sítúrára ment és én nem meek :((( .. Felmentünk a tortával, de még a tanítóbácsi nem jött fel és nekünk meg ott volt a torta (nyamii)Addig mi: a tetejéről a leetük a gumicukrokat a fiúk leették a gyöngyöket és páran fujj beleettek a krémbe FUJJ - Tomi leprás nyálas kezivel - fujj ... feljött aztán tanítóbácsi - vágott egy szeletet és mondta: itt van misi anyukája és visz a misinek is tortát - "Sam" odavágja: A misinek minek torta, mert még mégjobban felmegy a láza (mert 40 fokos láza van) xD Levitte a tantóba a szeletet és közben Bálint szeletelt mindenkinek - ez aztán művészi szeletek voltak!!! xDxD Sokan azt hitták h ők majd esznek több szeletet is .. de pár harapás után má 1 páran dobtuk ki a tortát - naon krémes volt és naon fuujjj ... Ott fönt a Képen a jenny szeletje - abból is pár harapás hiányzik - Jenny volt oan kedves h lefényképezze a torta szeletjét és előbb megkértem h küldje át a képet - KÖSSZZZII Jenny ^^ Aztán tantóbánk ment át Ölvedre tanítani így Alt Tanárúr jött be hozánk - és mivelhogy ő tornatanár így átmentünk a tornaterembe szokásos módon: Fiúk = FOCI, Lányok = KOSÁRLABDA, jówolt tornán - annnyi képet, anyit hülyéskedni xD - De én naon rosszul voltam a tortától (puke) Visszemtünk tornáról láttuk h az iskola előtt b*****k a kutyák xD .... felmeünk az osztályba bejön a Pirtyák, monduk neki h egye meg a tortánkot(mások maradékát): megnyalta a krémet s mondja: fujj ez  naon rossz - megy ki. Visszajön mondja Flórián h egye meg a tortáját Pirtyák: OK, megkóstolom: és az égeszet betömi a szájába, visszajön fél perc mulva, akk meg a Bálintét betömi a szájába - FUUJJ- pedig én naon szeretem a tortákat de ez télleg rossz volt!!!!! 
Ma kartam lemenni a Mevába Korinának féléves "szülinapja" alkalmából venni vmit - de oan rosszul voltam h nem mentem le :( 37,5 fok hőemelkedésem van :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése