2011. január 29., szombat

TUDTAM....


Szünet van és én beteg vok, mind minden szünetben .. és így nem mehetek ki - pedig úgy akarok szánkózni xD - de lázas vok -.-  ... Majd összeesek annyira szédülök ... Má máma megittam 3 csésze teát, meg jó sok folyadékot - de ígyis naon alacsony a vérnyomásom - Tegnap hirtelen felpattantam a fotelból mert anyu szólt h vigyek neki tálcát, hirtelen felpattantam és puff - összeestem - anyu naon megijedt (vagyis ezt utánna mondta mikor leöntött 1 pohár vízzel...  Most (2011.1.29.) írom ezt a bejegyzést és Ma este 18:44kor percre pontosan volt földrengés - hát ien sincs mindennap ... Nagyon megijedtünk- Apum azt hitte h vki erősen meglökte az ágyát, Tesóm azt hitte h vki az ágyalól lökte meg, A másik tesóm előb hívott h ott náluk meg a fal is potyogott.... de holnap lesz a markízán riport róla - jöjjenek szőgyénbe - adok nekik riportot xD - Nah meek nézni ágyikómból VV-t, viszek be 2l vizet és teát termoszomba .. pááá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése